Tänään, naistenpäivän (ja tilipäivän!) kunniaksi, päädyimme ystäväni Lauran kanssa keskustaan kiertelemään:) ja mukaan tarttui;
1.) H&Mltä, ihana vain 3e maksanut musta topin tapainen:) Tuntuu hyvältä päällä ja niiiin rento! Tykkäsin myös alareunan leikkauksesta joka on takaa vähän pidempi.
2.) Seppälästä violetti glitterilakka 2e ja tummansininen Graffitilakka 50 snt (!!) jäljellä oli enää vaan valitettavasti yksi purtilo tuota tummansinistä ja jumalaton määrä sellasta hailakan kissankusen väristä keltaista :(
3.) Täydellisen sävyinen 2,90 maksanut halpis huulipuna :) En yleensä satsaa huulipuniin koska niitä on aina tarjouksessa, enkä ole huomannut huippukalliiden ja halpismerkkien välillä huimaavaa eroa, joka saisi minut käyttämään samansävyiseen huulipunaan 20-30e enemmän. Oon aina suosinut kirkkaita punaisia ja pinkkejä, mutta nyt päädyin sitten vähän vaaleampaan koralliseen pinkkiin :)
4.) Tangle teezer 21e, sokos. AH. Tästä mä olen haaveillut. Kauan. Oon vaan niin nuuka ihminen etten vaan oo saanut hankittua :) Nyt ekalla palkallani päätin sitten panostaa ja tämä tarttui mukaani:) Pinkkinä luonnollisesti;) Olin kuitenkin vähän skeptinen, sillä en itse ole koskaan kokeillut kyseista laitetta, kuunnellut vain muiden ylistystä. Kotimatkalla kuitenkin kokeilin, ja heti ekalla vetäisyllä huomasi eron normaaliin harjaan! Tää ei kisko yhtään vaan on tosi hellävarainen :) Mulla latvat kuivaa hirmu herkästi (varsinkin talvella) ja on muutenkin kuivat hiukset niin tää oli iloinen yllätys:) Hiukset tuntu tolla käsittelyn jälkeen silkkisille ja pehmoisille. Suosittelen, on joka euron arvoinen!
5.) Jukkapalmu :Dd oivoi. Kävimme äidin kanssa kiertelemässä kodin terrassa ja ihastuin jättimäiseen palmuun! Halusin kuitenkin vähän haastetta ja nappasin mukaani pienemmän version jota aion nyt rakastaa ja hoivata lempeästi jotta siitä kasvaisi samanlainen! Toivotaan että ei tullu nyt mitään kääpiöversioo mukaan :D Samalla reissulla ostin sille myös tarjouksesta söpön valkoisen ruukun (2e) :) nyt se nököttää tuossa pöydällä toisen viherkasvini vieressä. Melkonen viidakko.
Kuvassa mulla on samainen toppi, ei valitettavasti näy kovin hyvin :)
PAHOITTELEN kuvien huonosta laadusta, ne on otettu perunalla nimeltä samsung jotain :( Oishan mulla tuolla perheen yhteinen canonin järkkäri mutta en nyt jaksanut raahautua sitä etsimään :(
Toivottavasti muillakin oli ihana naistenpäivä :) <3


Vitsit kun oot nätti! :)
VastaaPoistaKiitos kommentista!
janinastyle.blogspot.fi
voi kiitos samoin :)
Poistavoii oot hurjan nätti! :)
VastaaPoistasulla on muuten tuossa bannerissa tuommonen piste ennen "lucky strike" -tekstiä. jos haluat sen pois, niin lataa banneri niin, että laitat ruksin latausvaiheessa "otsikon ja kuvauksen tilalla".
♥ annart-meandmyself.blogspot.fi
Oot ihan hurjan nätti tyttö ja ihania naistenpäivälöytäjö oot tehny :)
VastaaPoista