perjantai 8. maaliskuuta 2013

Eka postaus :)

Kuka olen?
- Anni, vuonna -96 syntynyt lukiolainen savosta. Mopotyttö ja puhelinmyyjä, ikuisuussäästäjä sekä laihduttaja. Eläinrakas jukkapalmun kasvattaja ja entinen hamsterin omistaja. Herkästi punastuva vaaleaverikkö ja ahkera instagrammaaja (anniisd) käykääs vilkaisemassa :)

Miksi aloin bloggaamaan?
- Oon nyt seurannut pidemmän aikaa muutamia blogeja ja tämä vaikutti todella terapeuttiselle tavalle ilmaista itseään ja kertoa elämästään:) Halusin myös kehittää tietokone taitojani mutta tähän mennessä oon vaa onnistunut polttamaan hermoni, tuskastumaan ja saamaan kivan huolirypyn silmien väliin, että en nyt tiiä siitä terapeuttisuudesta. Napsin myös paljon kuvia ja ajattelin että tämä voisi olla hyvä keino saada niitä purettua ja koottua :) Minulla on myös onnettoman huono muisti joten täältä vois kelailla sit päiväkirjan tapaan vähän mitä kaikkea on sattunut :)

Mistä aion nyt kertoa blogissani?
- Elämästäni, itsestäni ja intohimoistani :) Löydöistä, vaatteista ja vinkeistä jotka oon kokenut hyviksi. Ajatuksia ja mietteitä (toivottavasti!)

Eli tällaista blogia meinasin ruveta raapustelemaan. Vähän on muuten vaikeaa saada tota banneria tehtyä! Työn ja tuskan takana mokoma :(

Tää oli nyt ah niin upea ensimmäinen postaukseni, loppuun vähän kuvaa niin tiedätte millainen friidu täällä heittää settiä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti