lauantai 9. maaliskuuta 2013

Joensuu - Helsinki reissu

Käytiin nyt hiihtolomalla pienellä reissulla tuttavaperheen luona Joensuussa ja isän veljen luona Helsingissä :) Oli muuten kivaa! Autossakin oli harvinaisen mukava matkustaa, kun olin loman kunniaksi päättänyt pyörtää periaatteeni ja käyttää kaksia legginsejä housuina :D Siihen päälle vain rento svetari ja lenkkarit nii ai että! Tauoilla pystyi ottamaan vähän spurtteja, eikä legginsit hävettäneet kun tiesi ettei tule tuttuja vastaan :D

Joensuussa suurimmaksi osaksi vain tapettiin aikaa, syötiin hyvin ja käytiin rinteessä :) Tykkäsin kauheesti kun pääsin pitkästä aikaa laskettelemaan! Rakastan metsäreittejä (mitä ne nyt on) joissa tulee niitä kumpareita ja jyrkkiä mäkiä:) Eniten hävetti ehkä kun laskin jyrkkää mäkeä aivan hissien vieressä ja onnistuin taidokkaasti vetämään kuonolleni ja ulvomaan kuin mikäkin hullu kun jalkani uhkasi taipua erittäin epäluonnolliseen vinkkeliin.







Joensuusta jatkettiin sitten matkaa suoraan Helsinkiin, vaikka alunperin olikin suunnitelmissa käydä ensin kotona. Matka oli jälleen oikein rento, ehdin lukea tuon Reija Kaskiahon Ajolähtö nimisen kirjan, joka kertoo tosiaan perheväkivallasta nuoren pojan silmin. Tosi voimaannuttava lukukokemus:) Mulla oli luettavana reissussa myös saman kirjailijan kirja nimeltä Rastas mikä oli kanssa todella hyvä. Kertoi teiniraskaudesta, tykkäsin todella paljon koska loppu ei ollut ruusuinen mutta äidin henkisestä kasvua oli ihana seurata:)

Muuten kun ootte reissussa kannattaa käydä siellä lenkillä!:) Ihanaa vaihtelua kun ei oo aina ne tutut maisemat. Ite kävin juoksemassa molemmissa paikoissa mutta jotenkin pimeässä juoksemiseen tottuneena (kuulostaapa hassulle, täällä päin ei siis ole katuvaloja:D) siellä oli jotenkin liian valoisaa. 





No, Helsingissä ekana päivänä kierrettiin vaa Jumbo nopeesti ja lähettiin sieltä sedän luokse. Löysin kuitenkin tosi kivat lenkkarit puoleen hintaan :) Iskin kans silmäni aivan täydelliseen nahkatakkiin jollaisesta oon jo vähän pidempään haaveillut ja jota aion nyt ruveta käyttämään keväällä mopo kelien koittaessa:) Tosi lämmin, laadukas ja hyvin istuva! Ainoa miinus oli noi taskut joiden ansiosta tänään kaivelin paniikissa visaani lumipenkasta...




 Nuo norsuverhot <3 Bongasin kuosin verhoista. Kauheen näkösiä noi kaksi ylintä kuvaa:D kunnon pikselimössöä, anteeksi siitä.

Seuraavana päivänä kierrettiin sitten ihan Helsingin keskustaa eli perus stokka, kamppi yms. :) Sieltä mukaan lähti ihana vaalea farkkuliivi (n.25e vero moda), jota sovitin ihan huvikseen ja johon kuitenkin rakastuin. Uuden puuterin (Fit Me n.11e) ja meikkipussinkin (Mic Mac n.16e) haalin mukaani, edellisten hajottua :(


Kotimatka olikin ihan piece of cake, ja nukahdin heti kun pääsin sänkyyn :) Ja oli muuten ihana nukkua omassa sängyssä!



4 kommenttia:

  1. Ihana tuo sun farkkuliivi :)!
    Suosittelisin muuten tekemään näin : Ulkoasu>Ylätunniste, ja että laitat ton bannerin otsikon&kuvauksen tilalle :) Että siinä näkyy sun blogin nimi, eikä pelkkää pistettä :--D !
    mut oon varma, että tästä kehittyy vielä kiva blogi(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha ihana et huomasit ton pisteen. Yritin sitä eilen poistaa mutta mutta :D kiitos!!

      Poista
  2. Sika kiva blogi sulla!
    Toivoisin vaan isompia kuvia niin ois vielä kivempi.
    Onnea bloggaukseen. (jos niin voi sanoa) :DDD


    http://nevercloseoureyes-miina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on siinä se probleema et en saa isonnettuu tota teksti osioo siinä taustalla nii noi suuremmat kuvat näyttää hoopolle :( mut kiitti! :)

      Poista